جمعه ۱۸ مهر ۹۹ | ۱۸:۴۰ ۵۰ بازديد
بررسي عرضه محصول
راه اندازي محصول براي انتشار موفقيت آميز به زمان و منابع زيادي نياز دارد. پس از پايان كار و عرضه محصول ، كار بر روي محصول ادامه دارد. مرحله بعدي بررسي و پيگيري عملكرد محصول است. ارزيابي هاي راه اندازي محصول پس از راه اندازي بسيار ارزشمند است زيرا نشان مي دهد كه كمپين بازاريابي …
بررسي عرضه محصول
راه اندازي محصول براي انتشار موفقيت آميز به زمان و منابع زيادي نياز دارد. پس از پايان كار و عرضه محصول ، كار بر روي محصول ادامه دارد. مرحله بعدي بررسي و پيگيري عملكرد محصول است. ارزيابي هاي راه اندازي محصول پس از راه اندازي بسيار ارزشمند است زيرا نشان مي دهد كه كمپين بازاريابي …