انبار مهم ترين بخش در هر شركتي است و مديريت آن امي مهم و ضروري تلقي مي شود. براي موفقيت سازمان خود به يك برنامه مديريت CRM خوب نياز داريد. اگر از من در مورد تعريف CRM سوال كنيد، مي گويم اين برنامه اي است كه به شما كمك مي كند تجارت خود را بهتر …
چگونه نرم افزار CRM مي تواند در انبارداري سازمان ها موثر باشد؟ https://titr-news.ir/2021/07/چگونه-نرم-افزار-crm-مي-تواند-در-انبارداري/ تيتر نيوز Fri, 02 Jul 2021 06:30:59 0000 عمومي https://titr-news.ir/?p=6918 انبار مهم ترين بخش در هر شركتي است و مديريت آن امي مهم و ضروري تلقي مي شود. براي موفقيت سازمان خود به يك برنامه مديريت CRM خوب نياز داريد. اگر از من در مورد تعريف CRM سوال كنيد، مي گويم اين برنامه اي است كه به شما كمك مي كند تجارت خود را بهتر …
انبار مهم ترين بخش در هر شركتي است و مديريت آن امي مهم و ضروري تلقي مي شود. براي موفقيت سازمان خود به يك برنامه مديريت CRM خوب نياز داريد. اگر از من در مورد تعريف CRM سوال كنيد، مي گويم اين برنامه اي است كه به شما كمك مي كند تجارت خود را بهتر مديريت كنيد، اما همچنين آن را به سطح ديگري مي رساند.
اين واقعيت است كه هر روزه شركت هاي بيشتري، در حال سرمايه گذاري در نرم افزار هاي CRM براي مديريت فرايندهاي تجاري خود هستند. در ادامه در مورد مديريت ارتباط با مشتري، ساده سازي فرايندهاي تجاري و موارد ديگر صحبت مي كنيم.
فرآيند انبارداري
انبار مكاني است كه مي توان مواد اوليه يا كالاهاي توليد شده را قبل از توليد و توزيع يا صادر يا فروش نگهداري و انبار كرد.
بنابراين، هر شركتي كه درگير خريد، جمع آوري يا توليد، ذخيره و تحويل كالا باشد به يك انبار و روشي براي كنترل عملكرد آن نياز دارد. تعريف فرآيندهاي جريان انبار و مواد به نوع عمليات، حجم پردازش شده و پيچيدگي بستگي دارد.
سيستم مديريت انبار چيست؟
سيستم مديريت انبار يك راه حل نرم افزاري است كه به طور كلي باعث افزايش ديد و مديريت عمليات زنجيره تأمين از فروشنده به فروشگاه مي شود. شركتها از اين نرم افزار براي بدست آوردن اطلاعات دقيق در مورد سطح سهام، شناسايي يا استاندارد ذخيره سازي، جمع آوري، بسته بندي، فعاليتهاي حمل و نقل، رديابي كالاها از انبار از طريق تحويل مشتري و مديريت بازگشت استفاده مي كنند.
نرم افزار CRM يا نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري،نرم افزاري است كه به شما كمك مي كند تا پروسه انبارداري خود را تا حدي پيش ببريد و از مزيت يكپارچه سازي آن با نرم افزار انبارداري خود بهره مند شويد.
بياييد نگاهي به ويژگي هاي نرم افزار بياندازيم كه شركت ها را قادر مي سازد از نرم افزار هاي CRM استفاده كنند.
- مديريت روابط
- دسترسي به تلفن همراه
- مديريت رهبري
- گزارش ها و پنل ها
- پيش بيني فروش
مديريت روابط
CRM راهي براي رديابي مشتريان و ساير ارتباطات اصلي براي مشاغل بود. اين روزها تقريباً در تمام مشاغل نرم افزارهاي CRM موجود است. اگر يك شركت زنجيره تأمين را مديريت كنيد، طبيعتاً چندين اتصال خواهيد داشت كه براي مديريت آنها لازم است.
برنامه CRM كاربر پسند به يك ماژول مديريت مجهز است كه به كاربران امكان مي دهد تا به راحتي تمام اطلاعات مشتري را ضبط كنند و به آن ها دسترسي پيدا كنند. همچنين به تكميل وظايف مرتبط با اين اطلاعات كمك مي كند. اين شامل ارسال ايميل هاي فردي، ايجاد رويدادهاي تقويم، ارسال پيشنهادات يا ارسال يادداشت هاي بعدي و موارد ديگر است.
دسترسي به تلفن همراه
آيا شما يك شركت زنجيره تأمين داريد و از طريق تلفن همراه به ارتباطات و گردش كار خود دسترسي نداريد؟ چطوري يا چگونه واقعيت اين است كه تقاضا براي دسترسي به تلفن همراه طي چند سال گذشته به سرعت افزايش يافته است.
رويكردهاي زنجيره تحويل ديجيتال
مهم است كه شما چندين مشاغل چند مليتي با كارمندان داخلي داشته باشيد. شما ممكن است در يك سفر كاري باشيد، يا شايد لازم باشد با مشتري يا مشتري كار كنيد تا از اين موضوع مطلع شويد. اگر CRM داريد، مي توانيد به راحتي در خارج از دفتر كار خود يا از راه دور از طريق رايانه روميزي به آن دسترسي پيدا كنيد.
مديريت سرنخ
اگر فكر مي كنيد فقط حفظ و مديريت روابط تجاري خود براي كسب و كار شما كافي است، بياييد آن را برطرف كنيم. نرم افزار هاي CRM با كيفيت براي شركت هاي مديريت زنجيره تأمين داراي قابليت مديريت سرنخ هستند. اين به تيم هاي بازاريابي و فروش شما اين امكان را مي دهد تا بهترين مشترياني را كه با آنها تعامل دارند براي افزايش سود شناسايي كنند.
اين بر اساس عوامل مختلفي از جمله داده هاي جمعيتي، آخرين زمان خريد، نوع كار و موارد ديگر است. برخي از نرم افزار هاي CRM به شما امكان مي دهد فيلترها و دسته هاي سفارشي ايجاد كنيد كه به شما در افزايش كارايي و بهره وري كارمندان كمك مي كند. همچنين به آنها كمك مي كند تا در زمان مناسب بر روي پتانسيل مناسب تمركز كنند.
گزارش ها و پنل ها
داشتن يك سوابق تجاري ايده خوبي است. اما آيا مي دانيد چگونه از آن به طور موثر استفاده كنيد؟ با تشكر از سيستم هاي CRM مدرن، نيازي به استخدام يك نفر نداريد تا تمام داده هاي شما را در يك جدول قرار داده و به صورت نمودار ارائه دهد. با چند كليك در برنامه CRM مي توانيد كار را براي شما انجام دهيم. جالب توجه است، نرم افزار هاي CRM مدرن داراي برخي از ويژگي هاي اضافي مانند مديريت رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ نويسي، بازاريابي از طريق ايميل و… هستند.
اطلاعات جمع آوري شده در طول زمان را مي توان توسط داشبورد و ابزارهاي هوش تجاري كه با گزارش هاي متعدد تكميل شده اند، استفاده كرد. صاحبان مشاغل مي توانند آمار مهم داده ها را در بسياري از قالب هاي جذاب بصري مشاهده كنند. مزيت استفاده از CRM اين است كه اين گزارشات به صورت بلادرنگ به روز مي شوند و مي توان از هر مكان و هر زمان به آنها دسترسي داشت. اين زماني مفيد است كه در يك جلسه كاري هستيد و به تجزيه و تحليل سريع فروش نياز داريد.
پيش بيني فروش
مردم مي گويند خدمات مشتري مهم است، اما در واقع همه چيز در مورد فروش است. قانون ساده اين است كه هرچه فروش بيشتري ببنديد سود بيشتري خواهيد داشت. با استفاده از تمام اطلاعات جمع آوري شده در CRM، سيستم مي تواند گزارش هايي را تهيه كرده و پيش بيني هاي فروش هفته ها يا ماه هاي آينده را ارائه دهد. اين نه تنها عملكرد بالقوه درآمد كسب و كار شما را تجسم مي كند، بلكه به شما كمك مي كند تا موفقيت آينده خود را پيش بيني كنيد.
فرصت هاي فروش هر روز ايجاد مي شود. CRM ضمن كسب درآمد از اين فرصت ها، از داده هاي شما براي تعيين احتمال وقايع مختلف آينده استفاده مي كند. اين به تيم فروش كمك مي كند تا با آگاهي بيشتري تصميم گيري كنند و حتي به آنها اجازه مي دهد استراتژي هاي خود را اصلاح كنند.
شخصي سازي
با وجود بسياري از نرم افزار هاي CRM در بازار، توسعه دهندگان اكنون بر روي نرم افزارهاي CRM قابل تنظيم تمركز كرده اند. اين به اين دليل است كه محل كارهاي مختلف فرآيندهاي گردش كار متفاوتي دارند و همه به چيزي نياز دارند تا كار خود را به راحتي انجام دهند. به همين ترتيب، ممكن است يك ويژگي براي يك شغل مهم باشد، در حالي كه ويژگي ديگر كاملاً بي فايده باشد. اين نياز به يك برنامه CRM قابل تنظيم را ايجاد مي كند.
مزيت CRM قابل تنظيم اين است كه شما مي توانيد به راحتي گردش كار گسترده خود را تقليد كرده و در وقت زيادي صرفه جويي كنيد. صرف نظر از اندازه تجارت و صنعت خود، قادر خواهيد بود بر اساس نياز خود برنامه اي را طراحي كنيد. يك نرم افزار خوب CRM كاملاً با تجربه شما سازگار است و به رابط كاربر پسند، صفحه شخصي و بسياري از ابزارهاي تسهيل ديگر تجارت مجهز شده است. اين ابزارها بيشتر فرآيندهاي كاري شما را خودكار مي كنند، بنابراين شما هوشمندانه كار مي كنيد نه سخت تر.
در اينجا چند روش وجود دارد كه CRM مي تواند به شركت هاي نرم افزاري كمك كند. اميدواريم كه براي شما مفيد بوده باشند.